مشتری‌های هوپتل

آتیه اندیش

شرکت آینده سازان جهان امن از سال 1398 با امکانات محدود و با هدف تاثیرگذاری و بهبود کیفیت کسب و کارهای بیمه‌ای مختلف شروع به فعالیت کرد و اکنون در حوزه‌ی سامانه‌های آنلاین بیمه‌ای و خدمات درمانی در گستره‌ی ایران بزرگ به ارائه‌ی راهکارهای فناوری اطلاعات مشغول است.

امید آسایش

شرکت سهامی خاص خدمات بیمه‌ای امید آسایش دوراندیش در تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۱۷ به شماره ثبت ۴۵۳۹۱۵ به شناسه ملی ۱۴۰۰۴۰۴۲۳۲۶ با هدف ارایه خدمات بیمه‌ای
( بیمه البرز ) شامل بیمه نامه‌های اتومبیل پرسنل و خانواده درجه یک و خودروهای اداری، بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان و اشخاص ثالث، بیمه‌های آتش‌سوزی ساختمان‌های اداری، مسکونی صنعتی و غیر صنعتی، بیمه‌ درمان تکمیلی و بیمه عمر و حادثه گروهی کارکنان و افراد تحت تکفل آنان و سایر بیمه‌های مورد نیاز، تأسیس شده است.

امید مشاور

بعنوان یکی از نمایندگی‌های حقوقی شرکت سهامی بیمه ایران، در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای آغاز نموده و اکنون در استان‌ها و شهرستان‌های کشور، توسط بالغ بر ۵۰۰ نفر کادر فنی مجرب در امر جذب، فروش و پرداخت است.

اولین قرارداد شرکت هوپتل

اولین قرارداد شرکت هوپتل با بزرگترین شرکت خدمات بیمه‌ای، بیمه ایران (امید مشاور با مدیریت عامل جناب آقای هوشنگ جهانگیرزاده).

keyboard_arrow_up