راهنمای برون سپاری مرکزتماس

راهنمایی برون سپاری مرکز تماس

تصمیم گیری برای راه‌اندازی مرکزتماس مسئله ای دشوار است و ما همه آن چیزی که برای انتخاب درست بر اساس نیاز سازمان ، بودجه و … نیاز دارید را به شما ارائه خواهیم کرد .

سازمان هایی در جهت ارائه خدمات برون سپاری مرکزتماس به‌وجود آماده‌اند که جهت انجام بخشی از فرآیند مرکز‌تماس و یا کل عملیات این بخش می‌توان با این مراکز همکاری نمود .

هرسازمان می‌تواند کل یا بخشی از تماس های ورودی ، تماس های خروجی ، بازاریابی و فروش ، نظرسنجی و رضایت‌سنجی خود را به این مراکز واگذار نماید .

مزایای برون سپاری مرکزتماس

  • کاهش هزینه های منابع انسانی (استخدام ،آموزش و مدیریت) :

استخدام و آموزش نیروی تخصصی کاری دشوار ، پرهزینه و زمانبر می باشد . شما با برون سپاری مرکزتماس خود از استخدام و آموزش کارشناسان بی نیاز خواهید شد . زیرا در این مراکز کارشناسان متخصص این حوزه استخدام شده و دوره‌های آموزشی لازم را دیده‌اند .

 

  • دسترسی به نرم‌افزارهای تخصصی مرکز تماس(ویپ ، چت آنلاین ، نرم افزارهای گزارش گیری BI ، CRM ، IVR ) :

برای راه‌اندازی مرکزتماس نیاز به تهیه ویپ ، تلفن گویا ، نرم افزار چت آنلاین و … می‌باشد که تهیه این نرم‌افزارها برای یک سازمان شاید مقرون به صرفه نباشد . شما با واگذاری مرکز تماس خود بدون تهیه این نرم‌افزارها می‌توانید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود دسترسی‌های لازم را داشته باشید و با دسترسی به این نرم‌افزارها بر فرآیندها نظارت داشته باشید . 

 

  • پاسخگویی به صورت 24/7 :

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ، همه روزهفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریانتان باشید .

 

  • افزایش رضایت مشتریان :

با برون‌سپاری تماس ها به مرکز تماس ، درصد رضایت مشتریان شما به دلیل پاسخگویی سریع و پیگیری تا حصول نتیجه ، افزایش پیدا می‌کند .

keyboard_arrow_up